Comunicat de Cerdanyola Comerç i Serveis

Cerdanyola Comerç i Serveis condemnem enèrgicament la violència exercida per part de les forces de seguretat de l’Estat ahir 1 d’octubre per impedir les votacions a Catalunya.

Les actuacions policials per desallotjar violentament els milers de persones que s’han aplegat en els col·legis de Catalunya per requisar el material per la votació són absolutament inadmissibles i són una violació de drets civils i polítics i de la convivència de la societat catalana.

Així mateix, Cerdanyola Comerç i Serveis expressem la nostra solidaritat i afecte a totes les persones ferides i desitja la seva ràpida recuperació.

En aquest sentit ens afegim i donem ple suport a l’acord adoptat per la Taula de la Democràcia cridant al conjunt de la societat catalana i cerdanyolenca en la seva pluralitat i diversitat a mobilitzar-se, en la defensa d’un marc democràtic que tingui per principi el diàleg i no la força, la política i no l’autoritarisme el respecte i no la intolerància.

Essent així;

• Convoquem i ens afegim a l’acord de la Taula per la Democràcia avui dia 2 a les 12h a concentrar-se davant els centres de treball.
  • Convoquem i ens afegim a l’acord de la Taula per la Democràcia a una aturada del país demà dimarts dia 3 d’octubre.

Ens afegim doncs a fer una crida al conjunt de les forces polítiques i socials Catalanes, de l’Estat Espanyol i d’Europa per a què facin tot allò que sigui necessari per garantir els drets fonamentals i les llibertats de la ciutadania de Catalunya.

Cerdanyola del Vallès, 2 d’octubre de 2017