Les botigues associades a Cerdanyola Comerç premien els seus clients amb euros

La primera acció de dinamització comercial de l’entitat –Comprar a cerdanyola té premi, compra i guanya– recorda els avantatges del comerç de proximitat

Cartell-CCSL’Associació Cerdanyola Comerç i Serveis engega aquest dijous 20 de febrer la seva primera campanya de dinamització comercial, sota el lema Comprar a Cerdanyola té premi, compra i guanya.

Amb aquest lema, que vol promocionar les compres al comerç en trama urbana, els establiments associats repartiran butlletes tancades als seus clients, premiades amb 1 o 2 euros. Les butlletes no premiades recorden les virtuts del comerç local: proximitat, bon servei, qualitat, confiança…

Les butlletes guanyadores es podran utilitzar fins el 15 de març en les botigues i serveis de l’associació.

Una campanya directa

El president de Cerdanyola Comerç i Serveis, Xavi Olivé, ha destacat que “aquesta primera campanya hem volgut que fos directa, visible i fàcil de participar-hi. Per això hem triat un model que tots els associats i clients coneixen, el del premi directe”.

Olivé també ha posat l’accent en el fet que la campanya de dinamització de l’associació “promociona el consum dins dela nostra mateixa ciutat, on en general es pot trobar de tot”.